NAJČEŠĆA PITANJA

1. Zašto baš nama prepustiti organizaciju prijevoza vaše robe ?

Kroz personalizirana rješenja, individualan pristup i brze informacije osiguravamo da vaša roba stigne na vrijeme, sigurno i točno – bez obzira da li je riječ o jednoj paleti ili kompleksnom međunarodnom transportu. Kod nas uvijek komunicirate sa 1 osobom koja poznaje vaše zahtjeve i želje, vaša smo desna ruka u svim vašim potrebama vezanima za siguran i pravovremeni prijevoz vaše robe, odgovaramo vam na e-mail u roku od 1 sat, a ne 1 dan.

2. Što možete očekivati kada radite s nama?

Kad radite s nama, možete biti sigurni da ćemo se u potpunosti posvetiti vama i vašoj robi te ćemo biti prisutni i dostupni od prvog upita do plaćenog računa.
Radeći s nama dobivate koncentrat naših 10 godina iskustva u brzom, sigurnom i pravovremenom prijevozu paleta i punih utovara za mala i srednja poduzeća.
Kad radite s nama – u sigurnim ste rukama. Od početka do kraja transporta robe pobrinut ćemo se da svi poslovi budu izvedeni kvalitetno, u roku i sa što manje stresa za vas kao uvoznika.

3. Što vam možemo garantirati?

Kad na terenu zagusti ili trebate dodatne informacije, nećemo vas šetati od odjela do odjela dok vrijeme curi - Kod nas imate samo 1 kontakt osobu koja vam je na raspolaganju od 8h do 16h, koja poznaje sve vaše želje i potrebe i služi vam kao desna ruka u organizaciji prijevoza kako bi se vi mogli posvetiti drugim zadacima koje imate i biti sigurni da će vaša roba doći sigurno i na vrijeme. Ukoliko vam je potrebna hitna informacija ili nešto hitno treba riješiti dostupni smo 0-24h. Naši mobiteli su uvijek uz nas i uvijek smo na njih dostupni.

4. Ne razumijete se u carinsku dokumentaciju i strah vas je da će vam faliti neki papir na carini?

Nema problema, zato smo mi tu! Naši stručnjaci za sve carinske formalnosti s iskustvom od 20+ godina imaju sve carinske procedure i sve potrebno u malom prstu. Već unaprijed i prije nego roba dođe na carinjenje pobrinemo se da vam damo sve potrebne informacije i da vam pomognemo u prikupljanju dokumentacije.
Znamo da prijevoz robe u ili iz trećih zemalja zahtjeva pravovremeno reagiranje i mnoge nepredvidive situacije na Carini. Ukoliko dođe do problema sa carinskom deklaracijom, ukoliko vozaču nedostaje neki dokument na granici, ukoliko kontrola traži dodatne informacije - dostupni smo na 1 telefonski poziv. Na hitne situacije reagiramo hitno - neovisno o tome koje je doba dana.

5. Kakvo iskustvo imamo do sad?

U 10 godina postojanja poduzeća LOG-era radili smo sa jako velikim brojem malih i srednjih poduzeća i prevezli smo kamionskim, avionskim i pomorskim putem nekoliko stotina tisuća tona robe svih vrsta - od vrata i štokova, preko laptopa i printera, kemikalija raznih ADR klasa, hrane pod specijalnim režimima, grafičkih ploča do vangabaritnih strojeva koji zahtjevaju specijalne transporte i dodatne dozvole. Koje god zahtjeve i vrstu robe imate, naše dugogodišnje postojanje i iskustvo dokazuju vam da smo pouzdani partner koji je specijaliziran za organizaciju brzog, sigurnog i pravovremenog kamionskog, avionskog i pomorskog prijevoza za sve vrste robe bilo gdje u svijetu.

6. Koje sve poslove vezano uz vaše potrebe u transportu možemo odraditi za vas?

Za vas možemo odraditi sve vrste organizacije prijevoza i svu popratnu dokumentaciju:
• Siguran i pravovremeni kamionski prijevoz za uvoz i izvoz robe unutar EU – od 1 palete do punih utovara, opasna roba ADR, specijalni tereti, prijevoz kamionom s kranom
• Efikasan pomorski prijevoz za uvoz i izvoz robe izvan EU – od 1 paketa do punih kontejnera, opasna roba IMO, specijalni tereti
• Brz avionski prijevoz – od 1 paketa do nekoliko paleta, opasna roba
• Dostava robe bilo gdje unutar Hrvatske – prijevoz robe sa kombijima, kamionima s rampom i šleperima
• Smještaj robe na carinsko i necarinsko skladište u skladišne prostore naših partnera po cijeloj Hrvatskoj
• Uvozno i izvozno carinjene, provoz – izrada sve potrebne dokumentacije (MRN, T1, EUR1)
• Osiguranje robe – mogućnost dodatnog osiguranja sve vrste roba na svim oblicima prijevoza

7. Što ako imate male potrebe za prijevozom, a što ako imate puno robe?

Mi smo tu za vas i kada imate samo 1 paletu i kada imate pune šlepere robe, i kada trebate kamionski prevesti nešto unutar Zagreba ili Hrvatske i kada trebate nešto dostaviti na kraj svijeta.
Mi smo tu za vas ako imate samo 1 prijevoz godišnje a tu smo za vas i ako imate svakodnevne potrebe za kamionskim, pomorskim i/ili avionskim prijevozom.

8. Što dobivate ako prepustite nama cijelu organizaciju prijevoza sve vaše robe?

Kada prepustite nama cijelu organizaciju prijevoza vaše robe dobivate pouzdanog partnera uz kojeg ne trebate strepiti hoće li roba biti pokupljena, hoće li biti isporučena na vrijeme vašem kupcu, hoće li na računu biti nepredvidivih troškova na koje niste računali. Dok se mi brinemo da sve ide po planu i dogovoru s vašom robom i da nemate kasnije problema s vašim nezadovoljnim kupcima koji su dobili prekasno robu, ili nisu dobili informaciju jer vam se vozač nije javio na telefon ili je roba došla oštećena - vi možete bez stresa i sigurno se posvetiti drugim poslovima koje imate i koji su vam bitni.

9. Što ako roba kasni?

Razumijemo da kašnjenje u transportu može uzrokovati dodatne troškove i nelagodu, stoga radimo sve kako bi vaša roba uvijek stigla na vrijeme.
Ako dođe do nepredviđenih okolnosti, odmah reagiramo:
• Proaktivna komunikacija – Čim uočimo moguće kašnjenje, obavještavamo vas o mogućnoti kašnjenja i o novom procjenjenom vremenu dolaska vaše robe
• Partnerstvo s pouzdanim partnerima – Surađujemo isključivo s pouzadnim i iskusnim prijevoznicima kako bismo smanjili rizik od kašnjenja
• Alternativna rješenja – Ako je potrebno, organiziramo brži način transporta (npr. prijelaz s pomorskog na zračni) ili koristimo rezervne rute
• Financijska zaštita – Ako kašnjenje nastane zbog naše pogreške, osiguravamo kompenzaciju prema ugovorenim uvjetima

10. Što ako se palete oštete u transportu?

Mi u LOG-eri shvaćamo da je vaša roba vrijedna i da svaka oštećenja mogu uzrokovati poslovne probleme. Zato imamo jasne procedure za zaštitu tereta i rješavanje nepredvidivih situacija:
✔ Preventivne mjere:
Profesionalno pakiranje - ukoliko je potrebno pomažemo vam i educiramo vas kako je najbolje da zapakirate vašu robu kako bi se smanjio rizik oštećenja u transportu
Stručan utovar/istovar - ukoliko je utovar i istovar u našoj organizaciji pazimo da ih organiziramo s iskusnim partnerima koji imaju dobru opremu za sigurnu manipulaciju vašom robom
Kvalitetni prijevoznici - koristimo samo provjerene partnere s ispravnim vozilima
Osiguranje tereta - možemo ponuditi i dodatno osiguranje tereta za 100% sigurnosti
✔ Što ako dođe do oštećenja?
Odmah nas obavijestite – zatražite fotografije i dokumentaciju oštećenja.
Pokrećemo reklamaciju – kontaktirat ćemo prijevoznika/osiguravajuću kuću u roku od 24 sata.
Nudimo rješenje – organiziramo zamjensku robu, popravak ili financijsku nadoknadu (ovisno o situaciji).
Analiziramo uzrok – kako se slično ne bi ponovilo.
Zašto smo pouzdani?
• Niska stopa oštećenja (manje od 0,5% pošiljki zahvaljujući rigoroznim procedurama)
• Transparentna komunikacija – nikakve "skrivene" greške, sve vam javljamo iskreno.
• Iskustvo s osjetljivim teretima (hrana, elektronika, medicinski materijal itd.)

11. Koja je prednost rada s nama, malom agencijom, naspram velikim sustavima?

Jedan naš dugogodišnji klijent radio je preko 10 godina sa velikim agencijama za organizaciju prijevoza i sve svoje kamionske i pomorske prijevoze je organizirao preko njih. Imao je velikih problema sa komunikacijom - na mailove mu nisu odgovarali preko 24 sata, na telefone su mu se javljale sekretarice koje su ga prespajale i gubio je jako puno vremena čekajući da mu netko javi što je i gdje je njegova roba jer kupci čekaju na informacije, svaki puta kada bi poslao upit za robu iz druge zemlje na mail u je odgovarala druga kontakt osoba. Nakon sastanka s nama i jako puno pitanja s njegove strane odlučio nam je dati 1 šansu i prepustiti nam jedan prijevoz svoje robe iz Njemačke. Nakon što smo odradili taj prvi prijevoz od upita do poslanog računa, klijent nam je dao još dva prijevoza za kamionski i dva pomorska prijevoza iz Kine. Nakon tih odrađenih prijevoza klijent nam je prepustio ekskluzivnu organizaciju svojih svojih kamionskih i pomorskih prijevoza diljem svijeta jer se uvjerio koliko prednosti nudimo naspram velikih sustava, a znanje imamo jednako dobro.
Upravo to što smo mali je naša prednost. U velikim sustavima agencije nemaju vremena brinuti za svoje klijente i tamo ste kao klijent najčešće samo jedan broj u nizu. Mi pak, osim što imamo jednako dobre stručnjake (svi u LOG-eri imamo preko 8 godina rada u velikim sustavima) i brinemo o vašoj robi na brz, siguran i pravovremen način, svakog klijenta smatramo partnerom i vrlo nam je bitan taj ljudski odnos u kojem vam se možemo posvetiti, kao i odgovoriti na sve vaše potrebe i pitanja te biti vam dostupni uvijek kada je vama to potrebno.

12. Koliko unaprijed trebam naručiti prijevoz?

Avionski prijevoz: 3-7 dana
Kamionski prijevoz: 1-5 dana
Pomorski: 2-4 tjedna (zbog rasporeda brodova)
Dostava unutar HR: 1-2 dana

13. Kako se određuje cijena prijevoza?

Cijena prijevoza ovisi o:
1. Vrsti prijevoza (kamion, brod, avion)
2. Udaljenosti i destinaciji
3. Težini i dimenzijama tereta
4. Dodatnim uslugama (carina, osiguranje, skladištenje)
Svaku ponudu izrađujemo individualno za svaki vaš prijevoz. Ponudu dobivate brzo i transparentno – bez skrivenih troškova!

Želite pouzdanog i licenciranog partnera za prijevoz vaše robe s bilo koje točke A na bilo koju točku B bilo gdje na svijetu?

Mišljenja klijenata

Što naši klijenti kažu o suradnji s nama?

Već nekoliko godina koristim uslugu cargo prijevoza za transport svojih tereta i ovim putem želim podijeliti svoje iskustvo. 

Ukupno sam vrlo zadovoljan uslugom, a evo nekoliko ključnih točaka koje bih istaknuo:

  1. Profesionalnost: Tim Log- Era (Helena) koji je bio zadužen za organizaciju prijevoza bio je izuzetno profesionalan. Od prvog kontakta, krasi ih ljubaznost i spremnost odgovoriti na sva moja pitanja i rješavanje zahtjeva. Njihova stručnost  je očita.
  1. Brzina isporuke: Cargo prijevoz je bio brzo organiziran, a teret je stigao na odredište u dogovorenom vremenskom okviru. Ovo je bio jedan od najvažnijih faktora za mene, i mogu reći da su ispunili svoja obećanja.

Sve u svemu, preporučujem ovu uslugu organizacije cargo prijevoza svima koji traže pouzdan i učinkovit transport svojih tereta. Definitivno ću ih ponovno koristiti u budućnosti!

Željko Srdarević

Inside Art d.o.o.